📸 Lidl-Trek vroeg aan Twitteraars om nieuw shirtje te ontwerpen en mensen zijn heel creatief!

Onder wie ook renner Juan Pedro Lopez, die zichzelf wel in een Lidl-Trek-Betis Sevilla-shirtje ziet rijden...

Trek-Segafredo krijgt vanaf de Giro Donne en de Tour de France, die respectievelijk 30 juni en 1 juli beginnen, een andere naam en hoofdsponsor. Waar Jumbo stopt met wielersponsoring schakelt Lidl juist bij en dus ziet de ploeg Lidl-Trek het levenslicht.

Daar hoort uiteraard ook een nieuw tenue bij en op Twitter vroeg het team aan z'n volgers om alvast een nieuw shirt te ontwerpen voor de renners en rensters. Ze postten daarbij zelf alvast het ontwerp van Mads Pedersen, waarmee ze de lat heel hoog legden..

Ook renner Juan Pedro Lopez, groot Betis Sevilla-fan, deed een duit in het zakje

Maar er werden ook serieuze (en behoorlijk fraaie) ontwerpen aangeleverd

Eighties revival!

Jong tot oud was er zoet mee

Hebben we een winnaar?

Zelfs al een renner erin geshopt, ziet er goed uit!

Ook niet verkeerd

En deze Spanjaard heeft zich er wat makkelijk afgemaakt..

Shirin van Anrooij zal een van de eerste rensters zijn die we in het nieuwe tenue zien, want zij zal aan de start staan van de Giro Donne. Op dit moment bereidt ze zich voor met een hoogtestage in de Dolomieten met haar teamgenootjes.

Pelotonpraat
  • Beeld: @lumiette