Winactie: Tan Lines Optics fietsbrillen

Tijdens de Tour de France hebben we een winactie met het fietsbrillenmerk Tan Lines Optics, waarbij je drie keer een fietsbril van Tan Lines Optics kunt winnen.

Tan Lines Optics

Maar eerst vertellen we je iets meer over de brillen. Tan Lines Optics - een startup uit Amsterdam - maakt hoogwaardige zonnebrillen voor fietsers. Zij stappen in het gat tussen de prijs/kwaliteit zonnebrillen zonder echt verhaal of design visie aan de ene kant en merken die veel geld spenderen aan marketing aan de andere kant. Tan Lines Optics levert een vergelijkbare topkwaliteit, maar voor een veel fijnere prijs. Hoe? Door alle tussenpartijen eruit te halen en geen dure profrenners te sponsoren.

Direct-to-consumer

Tan Lines Optics producten zijn alleen te koop via de eigen webshop. Het merk speelt daarmee in op de groeiende trend van het direct-to-consumer model: Goed ontworpen, kwalitatieve producten betaalbaar maken, door dure tussenhandelaren, retail marges en onnodige kosten te vermijden. Het resultaat voor de fietser? Een bril die qua design en kwaliteit niet onder doet voor een Oakley, maar tegen een eerlijke prijs van nog geen 100 euro.

Productie

Om deze belofte te kunnen waarmaken zijn Tim en Jeroen intensief op zoek geweest naar een goede producent. Er is een betrouwbare partner gevonden in Italië. Na verschillende ontwerp- en testfases is begin 2019 de productie gestart en sinds april is het eerste model zonnebril verkrijgbaar.

Tan Lines Optics is eind 2018 opgericht door Tim Ouborg en Jeroen van den Boom. Tim heeft een achtergrond in business en sport- en reisartikelen. Jeroen heeft veel ervaring op het gebied van

design, fashion en strategie. Hun gedeelde passie voor ondernemen en wielrennen heeft geleid tot Tan Lines Optics. Ze wonen, werken, en fietsen al geruime tijd in Amsterdam, Nederland.

Hou ons tijdens de Tour de France goed in de gaten, om de winactie niet te missen.