/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fcontent-cdn.wielerrevue.nl%2F2023%2F04%2FCORVOS_00034178-042-scaled.jpg)
Wie geabonneerd is op de nieuwsbrief van AGU zal deze week allicht even gek hebben opgekeken. Het Nederlandse bedrijf is kledingsponsor van Jumbo-Visma en brengt in die hoedanigheid ook een soort Wout van Aert-merchandise op de markt, wielershirtjes die door hem worden aangeprezen.
En zo kregen veel mensen een plaatje van het nieuwste shirtje in die lijn in hun mailbox. Of shirtje.. Het lijkt er in een eerste oogopslag meer op dat het een strapless topje is en dat Van Aert wat tattoos heeft laten zetten. De vleeskleurige stof zorgt voor optisch bedrog.
Overigens lijkt Van Aert het topje/shirt ook nooit echt gedragen te hebben, want het hoofd van Van Aert is voor een extra - onbedoeld - komisch effect ook nog eens behoorlijk matig op het geval gephotoshopt. Hoe dan ook, wij moesten er wel om lachen!
Ik moest even goed kijken, vond het best baanbrekend dat Wout van Aert er voor uit komt dat hij topjes draagt. Was wat minder gecharmeerd van zijn tattoos 😂 pic.twitter.com/xbEfYp19c1
— Harm J⭕️b (@harmjob) April 6, 2023
Wout van Aert rijdt morgen in z'n gebruikelijke geelzwarte kloffie Parijs-Roubaix. Hij draagt daarbij wel een speciale versie van z'n Red Bull-helm. Jumbo-Visma en helmfabrikant willen namelijk het belang van de helm nog eens benadrukken en daarom is er een speciale hersenhelm ontworpen.
- Photo: Peter De Voecht/PN/Cor Vos © 2022