Annemiek van Vleuten en Alejandro Valverde helemaal in het nieuw met nieuwe kledingsponsor bij Movistar

En wij vinden het een verbetering. Wat vind jij?

annemiek van vleuten

In onze ranking van wielershirtjes van het vorige seizoen belandde Movistar op een elfde plek, maar het lijkt erop dat ze voor komend seizoen de top 10 in willen, want de Spaanse ploeg presenteerde een geheel nieuw shirtje voor 2022.

Movistar neemt daarbij afscheid van de Italiaanse kledingsponsor Alé, dat de ploeg twee seizoen van kleding voorzag. Alé neemt komend seizoen het shirtje van BikeExchange Jayco voor z'n rekening (waar we Dylan Groenewegen dus in gaan zien).

Annemiek van Vleuten en co blijven ook in een shirtje van Italiaanse makelij zien, want het snel groeiende La Passione doet z'n intrede in het World Tour-peloton. Je kent ze misschien van de reclames op Eurosport tussen wielerwedstrijden door, of hebt er zelf een setje van, maar komend seizoen zie je ze dus ook op tv als het er daadwerkelijk om gaat.

Hieronder zie een filmpje en een foto van het nieuwe tenue

Annemiek van Vleuten poseert in het nieuwe tenue van La Passione. | Bron: Twitter Movistar

Movistar laat het lichtblauw dus grotendeels voor wat het is en schakelt over op donkerblauw. Die donkerblauw kleur heeft toch wat meer cachet en met de lichtblauwe streepjes erin is het ook weer niet saai. Een goede balans wat ons betreft (zeker met de regenboogmouwtjes van Van Vleuten erbij).

Pelotonpraat
  • Twitter Movistar