📸 Lidl-Trek presenteert haar nieuwe, kleurrijke outfit

Trek-Segafredo wordt vanaf 1 juli Lidl-Trek. Een nieuwe hoofdsponsor betekent ook een nieuwe (kleurrijke) outfit.

Enkele dagen voor de Grand Départ van de Ronde van Frankrijk, heeft Lidl-Trek haar nieuwe truitjes gepresenteerd. Dat gebeurde in de plaatselijke filiaal van Lidl. De supermarktketen vervang de komende vijf jaar Segafredo als hoofdsponsor van de Amerikaanse WorldTour-formatie.

De renners van Trek-Segafredo zullen alvast opvallen in het peloton. De nieuwe truitjes zien er erg kleurrijk uit, met het kenmerkende blauw, geel en rood van Lidl. Ook de nationale kampioenentruien van Quinn Simmons (Verenigde Staten) en Mattias Skjelmose (Denemarken) zijn onder handen genomen.



De nieuwe truitjes zullen vrijdag tijdens de openingsetappe van de Giro Donne voor het eerst te zien zijn in het peloton. Een dag later zullen ook de mannen tijdens de Grand Départ van de Tour voor het eerst in de nieuwe outfit rijden. De Tourselectie bestaat uit Mattias Skjelmose, Quinn Simmons, Alex Kirsch, Mads Pedersen, Jasper Stuyven, Tony Gallopin, Juan Pedro López en Giulio Ciccone.

Nieuws
  • Foto: Twitter/Angel Plaza